
tempin üstündeki noktalamaları beenmedim we kendim tekrar tempteki tüm noktalamaları deistrdm.......olmayan bazı yerlerde yoktu onlara da ekledm .... :sly:
barcelonanın son sampiyonlar ligi macında giydii forma
not:ayarlar yapılmastır...harddisk i degistirdikten Graphic-Studioyu indrmedm ondan .....