Orjinal Mesajı Yazan: pir@t€
parcalıya update yaptım............sorttaki logo we sırttaki oval kısmıdüzelttim
son olarak istediiniz baska bi bjk forması warsa sölein (yada herhangi bir takım)

Forma çok gzl olmuş...Tebrikler...Senden ricam şöle düzgün bi şekilde BJK'nin tüm formalarını yapman...Nede olsa beşiktaşlısın..Eminim uğraşırsın...Bizim formalar Belli...
Parçalı yapmışsın zaten...
Çubuklu,Siyah,Beyaz ve mavi kaleci yaparsan süpppeeerrrr olur walla...
Ayrıca yaptığın formalara bikaç versiyon yaparsan çok çok ii olur...Örneğin bu parçalıya bitanede şortu siyah,çorap beyaz.Çorap siyah şort beyaz,ikiside siyah ve ikiside beyaz yaparsan çok ii olur...Bekliorum birader...Bari sen yap...Sende bizi ekmezsin inşallah... :,(