pir@t€ yaw arkadslar neden kmsenin yorm yapmadıını gercekten anlamıorm bi neden söliiin bnde urasmiim artk forma flan yapmiim artk bırakaym...
pir@t€ yormlar??(yaw arkdslar bi yorm yapn yaw schalkelere :mad: ) not:sorttaki adidası bilerek cizgilerin altına koymadm tempden dolaı :)
Black God Orjinal Mesajı Yazan: pir@t€ iki formadada logolarn nesi kötü olms yaw .... adidas logoları olmamış , çoraptakide very big
pir@t€ arkadslar siz yorm yapmasanızda bn forma yapıyorm... buyru bjk cubuklu....(2-3 saaatimi werdim cok emek harcadm belki siz de yorm yaparsnz :mad: :mad: :mad: )
pir@t€ yormlar içn teskkrler dier arkdslardanda yorm bekliorm...(neden bu kadar ısrar ettimi düsnenler warsa nedenini söliim:forma yapımına yeni baslaaan kisilere bile gnde ortalama 10 msj gelio (en az))