beyler inanmak istemeyen inanmayabilir ama ben 27 saat aralıksız CM 03-04 oynadım galiba 5 sezon bitmişti sonrada sızmışım zaten pcnin başında annemin küfürleri eşliğinde uyandım ve bi baktımki monitörün tüpü yanmış bende *m*na ko*ugumun monitörü deyip tatil parasıyla lcd monitör almıştım annemin ve babamın zoruyla yaw hala aklıma geldikçe eski monitöre çekiçle vurasım gelir
(yanlız 6 saatten fazla kimseye tavsiye etmem ilk kez 6 saatten fazla oturduğumda baş ağrısından ölecek tek insan olduğumu düşünmüştüm) :eek: :,( :sly: :p