Orjinal Mesajı Yazan: pEnTaGrAm_15
Beşinci sayfayı yazan arkadaşları tebrik ediyorum. İşi yine geyiğe çevirmişler. Bir konuda sadece başlığındaki olay tartışılsa dişimi kıracam.
Doğru diyorsun. ' Konu Dışı'nda biraz serbest bırakalım, her yerde kurallar koymayalım. ' diyoruz. Bu sefer de böyle oluyor maalesef. Neyse konuya dönelim, bizde konuyu dağıtmayalım.