Beyler ben şuanda günde en az 12 saat yapıyorum zaten saat 4-5 gibi yatıyorum sonra saat 7:30 da babamın yanına gidiyorum ( sabah ) orada da bilgisayarla uğraşıyorum tabi dükkanda.Sonra eve gelip gündüz uykusu yapıyorum ki bu da 4 saat falan oluyor sonra yine gece yarısına kadar yemek ve diğer ihtiyaç molaları hariç bilgisayar oynuyorum ama bazen istisna durumlarda oluyor ve her geçen gün uykum daha çok artıyor en sonunda
uykusuzluk krizi geçirecem :) :) :)