Mactan simdi geldim, ufak bi özet geceyim,stada zar zor girdim,acıgın hemen numaralı tarafında yerimi aldım daha onceden konustugumuz illk 5 dakka susacaz komutunu hep beraber aldık ve macın baslamasını bekledik,oyuncular gelincede heyecanlandık ve baırmaya basladık.Oyuncuları teker teker caırdık ve baslangıc düdügünü bekledik,mac baslar baslamaz herkez oturdu ve alkış basladı derken herkez degil ama kendini kaptıranlar yonetim istifaya baslayınca dayanamayan taraftar bi anda coaldı ve tüm stadı kapladı o anda tam onumde pankartlar acmaya basladık onlarda soleydi!
Acilan pankartlar cok güzeldi,Sahip Som nerede? Pires nerede? Seyrantepe nerede? Kalamıs nerede? 100.yıl nerede? diye yan yana pankartalr actık erken gol gelince 5 dakkayı bırakıp bi anda müthiş bir tezahurat basladı ve 90 dakika sürdü
AYRICA SUNU BELİRTEYİM!(Macta tek bir tek bir küfür yoktu ve yıl boyu olmayacak)
BURASI SAMİYEN BURDA KÜFÜR YOk
İkinci yarıda aynı seyler tekrarlandı.
Bu arada HELAL OLSUN İLİC,insallah devam ettirirsin bu formu!
Eski acıgın son hali macın son dakkasına kadar çalısmaya devam ettiler ve devam ediyolardı giderkende!
http://img195.imageshack.us/my.php?image=image3186dj.jpg
http://img195.imageshack.us/my.php?image=image3174ay.jpg