eswebrez bence büyük kaptan nerede pankartı güzeldi gs ye bu kadar emek vermis eski kaptanımıza bence haksızlık yapılıyo en azından futbolcu menejer olarak takımda tutulmalı
Kimi Raikkonen ™ İlic' in oyunu ve attığı goller onun hakkında olumsuz konuşanlar için en güzel cewap oldu. :D
Fr€Z€ Orjinal Mesajı Yazan: hellraiser -----------------------Geçen Sene-----Bu Sene Kapalı Üst-------------28 YTL ---------45 YTL Kapalı Alt-------------22,5 YTL--------34 YTL Açık Üst--------------9,5 YTL-----------20 YTL Açık Alt ---------------9,5 YTL----------15 YTL ----- Ne değişti geçen yıldan bu yıla... Ben sana söyleyeyim geçen yıl dhaa çok paramız vardı şimdi paramızda azaldı oyüzden bilet fiyatları da arttı :,(