Evet gs maca inanılmaz basladı ama bu sadece 6-7 dakika sürdü.Ondan sonra oyun dengelendi.Konya beklediğim kadro ile cıkmadı cıkan kadro da beklediğim oyunu sahaya yansıtamadı.Bu sene anadolu klüpleri deplasmanları 3 büyükleri cok zorlicak gibi geliyor bana...
Birde ilic i büyütenleri ve büyütecekleri görebiliyorum.Aklıma gs ile ilk macında hat trick yapan revivo geldi.Bence fazla acele etmeyin ;)
Bu sene lig güzel olacak...