ahanda size müthiş bi rezillik beni tanıyan vardır heralde senelerdi göztepede oynuyorum ama bu sene başka bi takıma gectim neyse
göztepe-izmirspor macındayız işte hep yenioz izmirsporu 4-5-0 fln nese son dakkada arkadas bi arapası attı gelişine vurdum gol oldu nese ben böle sevindim ama belli etmiom artis artis yürüoüm bakıom fln seyircilere arkadan cocun biri santraya topu atcam die kafama bi attı ben kendimi yerde buldum :D
allah dedim herşey bitti hayatın sonu geldi :D rezilliğin önde gideni sonra otobüsle ewe gidene kdr bütün takım benle maytap geçmişti :D
-------------------------------------------------------
bende rezillikler bitmes :D
bu sene motorla dolasıom bi arkadas daha var yanımda motorla arkada kızlar fln var nese biyerde durduk biras oturduk nese ben motora bindim simdi artislik yapcam ya kızlara dedim bakın simdi motorun önünü kaldırcam normalde hep yapardım ama bu sefer olmadı :D motor öle bi kalktıki resmen dimdik havada kaldı gaz da basılı kaldı elimde cünkü motor ucmasın die tutuorum nese sonra motorla birlikte yere düstüm bana bisi olmadı motorunda plakası yamuldu hani orda motoru bıraksam motor uccak bahceye :D
tabi kızlar gülüo fln :D
eh benden bu kdr..