Ortaokul yönetmeliğinde disiplin cezası yokmuş arkadaşlar.. Göstermelik şeyler yapılaiblirmiş sadece.. Kolay kolay keleğe gelmezsiniz yani.. Annem babam öğretmen, onlar söylemişti, ben onların yalancısıyım..
Tabi müdürün odasına gidip dayak yememenizi engellicek bi yönetmelik yok :D