Hazırlıktayken eski okulumda turnuva maçı vardı.
Hazırlık O yla oynuyoduk. :cool:
Bütün güzel kızlar nerdeyse orda toplanmıştı. :cool:
Eee benimki de o sınıftaydı. ;)
Neyse biz farkı açtık.Kaç kaç olduğunu hatırlamıyorum ama neyse...
İşte bi pozisyon oldu biz artık bıraktık maçı öyle garip garip hareketler yapıoz :hihi: .Arkadaş bi orta açtı ben de rövaşata vari bi şey çekmek istedim.Bi zıpliyim dedim.Zıplayış o zıplayış. :D
Top 2-3 metre yanımdan geçti.Millet nası gülüyo.O maçta 5-6 gol falan atmıştım ne güzel maçın adamı olacakken hıyarı oldum. :D :D
Okulda her gören dalga geçiyodu :mad: .Nee güzel uçuyosun diye :o
Neyseki ertesi sene babamın tayini çıktı da istanbula taşındık. :rolleye3: