Orjinal Mesajı Yazan: cracks
ben bikere gole gide topa çizgide dokunmuştum ve avuta atmıştım muahahaha nası beceri ama.öle arkadaşın yüzüne nekadar bakamadım.daha 3e giderken
Benim de aklıma geldi bi hikaye bunla ilgili...
6. sınıftayken, okulumuz, sınıflar arası futbol turnuvası düzenliyordu. İşte bizde turnuvada maçtaydık. Durum 0-0'dı. Maçın ortalarında ben orta sahadan koştum, çalım attım, geçtim üç adamı sonra kaleciyle karşı karşıya kaldım. :cool: Kalecinin yanında santraforumuz duruyordu, ona attım, o da gitti boş kalenin dibine ve direğe attı allahın cezası. :p O pası verdiğim andan itibaren gol turu atıyodum,gol olmayınca bende rezil oldum haha :D Neyse maç sonradan 1-0 bitti lehimize. Gerçi ben çok da fazla rezil olmadım ama takım olarak rezil olduk o herif yüzünden. Zaten o kazma arkadaşı bi daha takıma almamıştık... :D :p :p