Trabzonspor Başkanı Atay Aktuğ, Şampiyonlar Ligi 2. ön eleme turunda Anorthosis Famagusta ile oynadıkları maçın stresli bir ortamda geçtiğini belirterek, atabilecekleri golleri atamayınca turu geçemediklerini söyledi..
Aktuğ, maçın ardından yaptığı açıklamada, maçın stresli bir biçimde geçtiğini belirterek, ''Stresli bir maç oldu. Atacağımız golleri atamayınca turu geçemedik'' dedi.
Taraftarların maç sonunda yönetim kurulunu istifaya davet etmeleriyle ilgili olarak da Aktuğ, ''Mağlup olunca birilerine kabahat bulunacak. Bu ya hoca, ya yönetim ya da futbolcu olur'' dedi.
**Öte yandan, Trabzonspor eski başkanlarından Mazhar Afacan'ın maç sonrası fenalaştığı ve hastaneye kaldırıldığı öğrenildi. **