Orjinal Mesajı Yazan: 'bu macta tek ii oynayan fatihdi
evet
ben şenol güneş'in yerinde olsam (söylemesi kolay ama) hemen istifa ederdim çünkü bir röportajını okumuştum beni en çok üzen şey de o oldu zaten aynen şöyle diyodu:İlk yenilgi için kurban aranıyosa evet o benim hatasız insan olmaz bende bazı hatalar yaptım fakat kendi evimizde turu rahat geçeceğimize eminim
İYİ DE KARDEŞİM PEKİ ANLADIK HATASIZ KUL OLMAZ AMA BİR İNSANDA 2 MAÇTA 10 HATA YAPMAZ Kİ...