Gökdeniz'in kaçırdığı golden sonra Trabzon başkanı ağlıyordu ya. Üzüldüm vallahi. Git Şampiyonlar Ligi'nde 0 çek, yada bir tur sonra Glasgow'dan fark ye ama şu takıma da yenilme Trabzon ya.
Gerçi bu baskı altında, bu taraftarla hak veriyorum Trabzon'a. Bir tane tezahürat yapılmaz mı maç boyunca be. Film mi oynuyor orda, bağırın biraz.