Orjinal Mesajı Yazan: Dunk
Yenilecek bir takım değildi sadece kıbrıs rum kesimi gibi küçük bir yerdden çıktıkları için sölemiom takım yendiği maçta bile işe yaramaz olduğunu gösterdi ama demmekki trabzonda daha fazla iş yokmuş :) Laf atmayın ama üzüldüm dersem yalan olur sevindim dersem eh işte çok sevinmedima ama hiç üzülmediğim kesin :D
Sen hem böyle yaz hemde laf atmayın de allah allah!!!
Bu zihniyet(Gs'yi Avrupa maçlarında desteklemek yerine İngiliz Fransız v.s takımlarını destekleyen zihniyet) bir bakıma vatan hainliği zihniyetine benziyor.
Zaten Fenerlilerden başka kim Leeds maçında İngiliz bayrağı açar ki?
BU GERÇEK BİR OLAY OKURSANIZ SEVİNİRİM
Sana bişey anlatayım yıl 2001.Slovenyadayım orada Sırp,Bulgar Arnavut v.s (balkan ülkeleri) insan var biz otele gidiyoruz
Orada bir sırp bize kayak kiralamak için bekliyor
Nerelisiniz diyor Türküz diyoruz adam 'GALATASARAY GALATASARAY' diye bağırmaya başlıyor.Yanındaki herkese söylüyor Türk olduğumuzu herkes GALATASARAY diye bağırmaya başlıyor.
O akşam Milan-Galatasaray maçı var maç -2-0 gs galibiyetiyle tamamlanmıştı neyse devam edelim-
Bizde odamızdayız izleyemiyoruz çünkü yer kalmamış!!!
Ve galatasarayın golü geliyor otel inliyor yerinden zıplıyor ardından bir gol daha
Otelde 7-8 türk olmasına rağmen yabancılarında bağırmasıyla her yerde GALATASARAY sesleri duyuluyor.İtalyanlar,İngilizler kahroluyor!!!!!!!!
Tatil bittiğinde herkes bizi ayrı olarak uğurluyor,Galatasaray kazandığı için bize teşekkür bile ediyorlar ve diyorlar ki
-Galatasaray sadece Türkiyeyi değil hepimizi temsil ediyor bu ülkelere karşı hepimizi gururlandırıyor.
Ülkeden çıkarken görevliye pasaportumuzu uzatıyoruz üzerindeki Türk bayrağını görüyor 'GALATASARAY' diyor ve bizi pasaportları incelemeden kontrolden geçiriyor.
Ve ben orada Türk olmaktan inanılmaz gurur duyuyorum göğsümü kabarta kabatrta dolaşıyorum
YABANCILAR BİLE AVRUPADAKİ TAKIMLARIMIZLA GURUR DUYARKEN,ONLARIN YENİLMESİNE ÜZÜLÜRKEN SİZ NASIL AVRUPADA GS Yİ TS Yİ DESTEKLEMİYORSUNUZ
Ah be Trabzon keşke Rumları eleseydin de bizi bir kez de sen gururlandırsaydın