kendi sahamdan attım orta yaparak top yerden sekti... kaleci uctu... yetişemedi direğin içine carpip gol girdi. :D beckham la attım en karizma o vuruyo bence
bir de frikik cekerken ileri ye basınca sert geri basinca yavas R2 ye basinca az yavas R1 e basinca az sert vuruyo sag- sol falso bilmeyenler bunları degisik biçimlerde deneyerek antremanda biraz fazlaca calisirlarsa ii goller atabilirler