bitirenadam Daha demin gaza geldim ve oyuna girdim , antreman yaparken 39 m den R.Carlos ile falsolu çaktım .... Ama kaydedemedim heyecanlandım :(
tramp_1905 abim bana 70 80 m wardı attıgında, cezasahasının az onunden bi kokledi havadan pası ben de mal gibi kaleciyi cıkardımm...! :(
alexx abi alex ile bir gol attım mesafe yaklaşık 37 metre felan ama sert deyil plase top acayip fasö aldı ben bile inanamadım sag tarafdan vurdum sol direğe doğru giderken döne döne sağ direğe kadar fasö aldı ve direğin dibine çarpıp süper bir gooool oldu ve kuş bakısı kamera dan baktığım da aldığı fasö inanılmaz yön tuslarının çok etkisi oluyor... :eek: :hihi: :eek:
Thor Kaç metreydi hatırlamıyorum arkadaşımla oynuyorduk o Brezilya bense tabiki United. Orta sahanın gerisinden Rio Ferdinand ile serbest atış kullandım. Ceza sahasına orta olması için A ile barı yaklaşık sonuna kadar doldurdum ve top müthiş bir şekilde kimseye değmeden gol oldu. van Nistelrooy yükseldi ama yetişemedi, kaleci de ona takıldı zaten. Rövanş maçlarından birinde yine vurdum bu sefer Dida son anda kornere çeldi. Zaten sevmiyordu sonra Marcos'u aldı yerine:D.
MoonLord Bende tam bilmiyorum tam orta sağanın rakip alanındaki yayın üzerindeydim Orta çeksin kafa vurup gol atayım diye ne benim adam vurdu ne rakip defans kalecide bakıyodu gol yedi (bu kalecinin bakma olayına deli oluyorum zaten)
JACK__SPARROW ortasaha çizgisinin oralardan biraz ilerisinden attım orta açtım kaleci elinden kaçırdı gol oldu 4-5 defa attım nadiren ortayı kaleci tutamıyo kaleye doğru açtnsa gol
Curcuna 11 metre penaltıdan :D daha serbest vuruştan atamadım.Allah'ın izniyle yakında atarım inşallah :D :D :D :D :D :D :D
Zeus6 Orjinal Mesajı Yazan: Ahmedhassan herkes bırbırne sallıyo :) yok ellı metre yok 52 sallayın bakım:) nereye kadar sen oyunu oynamıosun galiba 52 metreden 50 defa salla kalee 1 i girer elbet nie sallasınlar atan atmıstır kafadan atanda vardır da gordugum attıgım icin sallayın demiorm kimseye
Mehmet_14 :D :D :D Yalan olmasın en uzak 44 metreden attım ama kaleye Ronaldinho'yugecirip attım :D :D :D .
Hasansas1905 yalan söylemiyorum orta sahanın biraz ilerisinden attım.artık 50 m midir 30 m midir bilmiyorum
tanın82 ABİCİM AYLARDIR OYNUYORUM ŞU OYUNU İLK DEFA DÜN KUZENİMLE KARŞILIKLI OYNARKEN CEZA YAYINDAN ATTIM. SERGEN' LE