~TuRk W@rrIoR~[PES4] ergun ile(milli takım yoksa fb'liyim) orta sahadan havadan gelen topa caktım top asırtma barthez in ustunden gecti
Battousai 39 metreden R.Carlos ile şut çekmiştim kaleci topu elinden kaçırmış ve yavaşça gol girmişti fileri havalandırmadan :)
Venom roberto carlooooosss 50 metre den barcelona'ya karşı (daha 5 dk önce oldu) Orjinal Mesajı Yazan: blueboy92 72 metre kendi yaptığım oyuncuyla biraz daha ayrıntılı yazar mısın şut mu çektin oralardan:confused:
serhatkoyuturk Orjinal Mesajı Yazan: _VeNoM_ roberto carlooooosss 50 metre den barcelona'ya karşı (daha 5 dk önce oldu) biraz daha ayrıntılı yazar mısın şut mu çektin oralardan:confused: Güçleri full olan oyuncuyla orta tuşuna basıp havada falso verdim kaleci dışarı çıkçak diye bıraktı ve golllllllllllllllllll