Fingon Arkadaşlar en uzaktan attığınız serbest vuruş golünü merak ediyorum. Ben 42 metrenden atmıştım.Görüşlerinizi bekliyorum.
mayazb Walla ben orta sahadan atmıştım ama metresini tam bilmiyorum yalnız ben orta yapmak istemiştim aşırtma gol oldu biraz şanstı yani:)
MeeK Orta Sahanın ordan Sabri iLe atmıştım kaleci yumrukLadı top kalecinin tepesinden sırtına indi ve sırtına çarparak girmişti..Bi daha da oLmadı :)
Sheva24 ben 2 li kullanmıştım frikiği pires herny nin önüne bıraktı ve henry de köşeye çaktı kaleci bakakaldı öyle
mayazb Biraz önce 47 m den attım dedim hemen yazmam lazım foruma:) Yalnız yine orta yaptım ve yine aşırtma gol oldu anlıcağınız ben şut çekerekten frikik atamıyorummmm:(
deli_man abi ben kendi sahamdan orta yaptım carlos la dibine kadar bastım kaleci topa çıktı ama tutamadı top kaleye girdi.