Oyun 2sinde yarın çıkıyosa 3ünde raflarda yerini bulur. Oyunun orjinali kolay kolay gelmez. Çünkü sadece Japonyada satılıyo. Bizim korsancılar oyunu birgün içinde piyasaya sürerler. Geçen sene PES4ün çıkış tarihi 4 Ağustostu. Oyun Japonyada ogün çıktı. Hatta ogün burda oynayanlar bile oldu. Ben bir gün sonra almıştım Japoncasını. İngilizceye çevrilmesi maximum 15-20 gün sürüyo. Bizimkiler oyunun çıktığı gün Netten indirip DVDye koyup satarlar siz merak etmeyin...