Punisher1023 Ya manyakmısınız.Hep geç çıkıyo pes.Bu bi gelenek oldu.3senedir oynarım.Hep geç çıktı.Önce we sonra pes.
kingsbladee Orjinal Mesajı Yazan: Punisher1023 Ya manyakmısınız.Hep geç çıkıyo pes.Bu bi gelenek oldu.3senedir oynarım.Hep geç çıktı.Önce we sonra pes. sen ne güzel konuşuyosun bu formun yetkilisi kim bendemi böyle konuşayım ?
Punisher1023 Orjinal Mesajı Yazan: kingsbladee YETKİLİLERE sesleniyorum bizi çoluk çocukla muhatab etmeyin Çoluk çocuk dediğin insan senden daha tecrübeli.;) Harbi oyunu indirip oynuyan varmı.
kingsbladee Orjinal Mesajı Yazan: Punisher1023 Çoluk çocuk dediğin insan senden daha tecrübeli.;) tabi öyledir biliyorum sende bi b.k bildiğini sanan ukala bacaksızlardansın...
Punisher1023 Ben görmüş geçirmiş çocuğum.Öle piçlerden diğilim.Okey.Kapatalım bu konuyu.Abim yaşında adamla kavga edecek adam diğilm.He benim gibi çocuklarla muhatab olmak istemiyorsan buraya takılma.
Punisher1023 Orjinal Mesajı Yazan: kingsbladee Çocukluğuna sayıyorum iyi.Neyime sayarsan say.Ama beni normal çocuklarla karşılaştırma.İyi günler.
firtina21 ben oyunu dün ps2 icin indirdim ve tek kelimeyle mükemel anlatilmaz biraz daha oynayip yenilikleri buraya yazacagim saygilar
Punisher1023 Orjinal Mesajı Yazan: firtina21 ben oyunu dün ps2 icin indirdim ve tek kelimeyle mükemel anlatilmaz biraz daha oynayip yenilikleri buraya yazacagim saygilar Kardeş ps2ye nasıl ındırdın.
firtina21 Orjinal Mesajı Yazan: Punisher1023 Kardeş ps2ye nasıl ındırdın. emule den istersen azureus ile de yapabilirsin
orkunbjk Orjinal Mesajı Yazan: firtina21 ben oyunu dün ps2 icin indirdim ve tek kelimeyle mükemel anlatilmaz biraz daha oynayip yenilikleri buraya yazacagim GS'den başka Türk Takımı var mı?
Punisher1023 Orjinal Mesajı Yazan: ZoRo punisher biras terbiyeli ol agzindan kufurden baska bisi cikmiyo sakin olalim . Pardon bidaha olmaz. ;)
firtina21 Orjinal Mesajı Yazan: Punisher1023 OKE.Ya oyunun grafiklerde değişiklik varmı. grafik te fazla degisiklik yok ama oyun stilli mükemel alistikca admin oynayasi geliyo