Arkadaslar korsan almamak elde değil çünkü orjinal cdler çok pahalı normalde herseyi orjinal alsamda bu konuda bence orjinal cdler pahalı
Tamam yapımcılar çok uğraşıyolar ediyorlaar ama ülkemizde bence orjinal cd hic yaygın diğil oyüzden bende korsan kullanıyorum ozzaman 2 ağustosta çııkacaksa ingilizcesi 13 ündemi çııkacak..?