ben çok kırmadım ama hatırladıım bi tanesini söliyeyim
daha 2-3 hafta önceydi antalyada bi otelde sevdiim bi Rus kızla akıcı ingilizcemle konuşuyodum :)
ülkeler arası ilişkilerden bahsederken 'ay ekşıli dont layk raşşa'(rusyayı aslında pek sevmem) diye bi kelime adeta ağzımdan fırladı ama o türkiyeyi çok sevdiini söyledi sonra hemen konuyu çevirdim :scnutang: