Orjinal Mesajı Yazan: taifun
yaa bi kere okulda bi tiyatro oyunu wardı bnde görewliydim. işte biz kulisteyken gösteriyi sunan kişi kulise gelip sıra sizde demiti we bnde o anda müdüründe bu okulunda a.k. demiştim we şans eseri o an mikrofon açıktı.We içerden sesimin yankılanmasıyla kahkaha seslerinin gelmesi aynı anda olmuştu.We bu olay 3gün uzaklaştırmaya sebep olmuştu
ama arkadaşlarla buluştuumuzda hep bu olay anlatılıp bi 10dk gülünür:D
nuahahaha :D
bu arada abicim özele kaçıosa vea banlancaın bişeyse benim buda vardı ama anlatmıcam demeyin ;)
benim aklıma gelioda gelioda fazla pot gibi sayılmaz..vardır bi çok kere kırdıım ama bu aklıma geldi.ben sınıftaydım.aşaıadda arkadaş benle dalga geçiodu.bende ona"lan o.ç. suussana dedim.osıradada o çocuun yanından hoca geçiodu.bekle geliyorum dedi bana.bende arka kapıdan tüyiim dedm ama hocada ordan geliomuş.:D allahtan farketmedi.