cracks Orjinal Mesajı Yazan: -Connect- "Bi adam varmış yolda yürüyormuş ahahah" gibi birşey olmuş mesajın. :) öle ama ne resil olmuştummaçtan sora herkez bana gülüodu :D
SuperBamm Orjinal Mesajı Yazan: cracks öle ama ne resil olmuştummaçtan sora herkez bana gülüodu :D sakatlanmak için bahane uydurmuşun muahahahah :D:D:D:D
FloGaL en büyük pot kırmam sevgilimin yanında ona öteki sevgilimin ismini sölememdi ama onu çokk seviorum :d
tolgajk Orjinal Mesajı Yazan: cracks olm artık ruslarda çaktı davayı.hani rus bi gurup sensin nataşa die şarkı çıkardılarya türklere hitaben :D yanlış anlamayında kızın adı nataşaydı harbiden ama bildiiniz nataşalardan değil :)
cracks Orjinal Mesajı Yazan: tolgajk yanlış anlamayında kızın adı nataşaydı harbiden ama bildiiniz nataşalardan değil :) ewet grupta bitanesinin ismi nataşa idi :D
tolgajk Orjinal Mesajı Yazan: cracks ewet grupta bitanesinin ismi nataşa idi :D yok yok benim konuştuğum kızın adı... :D :drooling: :hihi:
fifaman Orjinal Mesajı Yazan: ajan54 Bir keresinde pikniğe gitmiştik arkadaşlarla ve yansınıftanda bir kaç kişi gelmişti ve be onları pek tanımıyordum.Elimdeki gazetedede kürt devleti faln diye saçma yazılar vardı olan dedim bu kürtlerin hepsini kurşuna dizecen ve bizim arkadaş bana bir vurdu ne oldu dedim meğer yan sınıftan 1 kişi kürtmüş :) :) :) Birde böyle ırk ayrımına gitmem valla :) ırk ayrımı yapmak kadar kötü bişey yok. :gozluk:
juzam ben halısahada top oynuyorum maçta 11-10 devam ediyo bizim takım mağlup işin ucunda baklava var aldım topu kaleciden depar atıp saha boyunca 3 kişiyi çalıma dizdim o sırada izleyenkızlar vauv felan dio bende gaza geldim topun üstüne basıp 360 döniyim dedim topa bi bastım diğer ayakta hafadayken sen ayak burkul topu ayağından kaçır kı* üstü yere yapış valla kızların önünde rezil olduğumamı yaniyim yoksa kaseyi kırdığımamı ogünden sonrada bidaha kızların önünde şova yönelik hareketler yapmadım direk tekpas oynadım hep:-)
pardon ben kırmadım nilay dorsa(manken) kırmış. bilgisizlikde denilebilir savaş ay: siyaset konuşalım hitlere nediyorsun nilay dorsa:kim onlar abi? o hitler dediklerin kimler
LeftEyeNine Orjinal Mesajı Yazan: juzam ben halısahada top oynuyorum maçta 11-10 devam ediyo bizim takım mağlup işin ucunda baklava var aldım topu kaleciden depar atıp saha boyunca 3 kişiyi çalıma dizdim o sırada izleyenkızlar vauv felan dio bende gaza geldim topun üstüne basıp 360 döniyim dedim topa bi bastım diğer ayakta hafadayken sen ayak burkul topu ayağından kaçır kı* üstü yere yapış valla kızların önünde rezil olduğumamı yaniyim yoksa kaseyi kırdığımamı ogünden sonrada bidaha kızların önünde şova yönelik hareketler yapmadım direk tekpas oynadım hep:-) Hehhaeh, süpermiş.. Ama Zidane'ın Marsilya Ruleti hareketini yapması çok güzel oluyo be birader.. Kaseyle beraber otuz pot kırsam akıllanmam heralde :D