.ultrAslan. yav nike logosu büyük felan degil bendede formadan var ve büyük öle :rolleyes: :rolleyes: ve bir ss:
dream_team adriano birader çalışmaların süper seni kutluyorum senden forma isteğim var 1.fenerbahcenin yeni çubuklu forması
.ultrAslan. Orjinal Mesajı Yazan: dream_team adriano birader çalışmaların süper seni kutluyorum senden forma isteğim var 1.fenerbahcenin yeni çubuklu forması onu yapmayi bende düsündüm ama template pack da onun ciziminden yok Blackgod tan istiyecem
Black God Orjinal Mesajı Yazan: 'onu yapmayi bende düsündüm ama template pack da onun ciziminden yok Blackgod tan istiyecem template pack 2 nin içinde olması lazım yannışınız var
Sheva24 senin yaptığın milan,chelsea,juventus formaları çok parlak sanki cilalamışsın formaları ama diğerleri çok iyi,iyi gidiyorsun devam et
.ultrAslan. Orjinal Mesajı Yazan: gsomer72 senin yaptığın milan,chelsea,juventus formaları çok parlak sanki cilalamışsın formaları ama diğerleri çok iyi,iyi gidiyorsun devam et onlar daha ii gözüküyo diye yaptim bence daha güzel ver gercekci oluyo
Sarpus ilk formaların gercekten super olmus ama son fb formasının renkleri bras daha koyu olacaktı ama seni kutluyorum giderek gelistiriyorsun kendini tebrikler