.ultrAslan. ve Galatasaray bugünki hazirlik macindan kollarda aveayi magsustan yazmadim cünkü mactada yoktu yorumlar..:
10UR Formalar çok iyi ama GS forması biraz fazla cırtlak kırmızı olmuş juve de de nike logosu büyük gibi. PEs den pek anlamam ama gözlemlerim bunlar.