sukur, amma hizlisin yav, dakka basi refresh falan mi ediyosun? ben etmisim anlasilan ki gordum hemen. cok saol.
edit: simdi farkettim, bunun ortasinda marseille artisi varmis, onde artisi olmayan versiyonu var mi? yoksa dert diil, kastirip bi sekilde kurtulmaya calisirim da varsa kolaylastirir olayi