Orjinal Mesajı Yazan: CarlosSantana
everton fena takım değil
ama bu saydıkların
onları dünya takımı yapmaz :cool:
ayrıca sana bolton , chievo ve palermo
örneklerini hatırlatıyım!!! ;)
bi real madrid bir juve değil ama onların 1veya 2 gönlek düşük hali...
geçen senede o zaman juve yi yenmiştik burda hazırlık maçında ;) ama hepsi hazırlık.. bize yenilen juveyi cl de görmüştür adamlar liverpool a elendiler ama çok ta iyi oynadılar gol atmak için şansızdılar..
(zate liverpool daki şans hiç bi takımda yoktu geçen sene)
son 10 dk da olimpiakosa 2 mi 3 mü ne gol attılar tur atladılar
juventus ile oynarken juve gol yollarında çok şansızdı top girmek istemiyordu
chelsea ile yaparken top gol çizgisini geçmeden hakem golü verdi
finali söylememe gerek yok 6 dk da 3 gol attılar ama milanın girmeyen golleri bir sürü :D Neyse..