öncelikle fenerbahçeyi bu maçtan dolayı tebrik ederim...
ben şunu merak ediyorum bu yaralama olayı beşiktaş maçında inönü stadında olsa sezon sonuna kadar sahayı kapatırlardı ama neden bu fenere uygulanmıyor işte bizim kızdığımız çifte standart burada başlıyor bu olaydan dolayı fenere en az 2 maç saha kapatma yada seyircisiz oynama cezası verilmesi lazım sizce yanlış mı düşünüyorum ?
lütfen takım çıkarları olarak değilde gerçekçi düşünelim sora beşiktaştaraftarı bağırındımı bağüırdı oluyo ama eğer fenere ceza gelmezse BEŞİKTAŞ'A haksızlık olmuo mu ?