evet bende izledim guzel oynaddık appiah guzeldi bence dogru transfer
zannediyorum anelka eger satılmassa nobre yi kesip anelkayı oynatıcak
ben olsam bu kadroda nobreyi yedek bırakmam we satarım eger bu kadroda
serkanı kesicek olursa daum cok yanlıs yapmıs olur
bence nobreyi satıp yerine guzel bir DC almalı defans o zaman daha kuvetli olmus olur
eger bu transfer yapılırsa TSL we Turkiye Kupası kesin kazanılır we avrupada guruptan cıkılır we belki 2. tur kazanılabilir zaten gerisi bence hayalden baska bisey olmaz cunku bi kere tecrübe yok avrupada 8 mac tecrube diiiildir...