erof ya 3 L diildimi bu.3L DE YAPABİLİRMİSİN.yanlış anlama muhteşem yapmışsın kolay bi forma diil çünkü
erof renk bu yalnız bordolar soluklaştı ve ayrıca kollardaki ts armalarıının etrafı efekt çizgili.bordo rengide tutturursan bu iş bu kadar.
Kimi Raikkonen ™ Formalar çok güzek DiMuratti Fifadaki 3L olayı ile Pes4 formalarına ayrı bir hava katmışsın :)
ortansevin Orjinal Mesajı Yazan: DiMuratti ok ilerde belki yaparim bu da gs update: yaka dışında harika ;) eline sağlık bide onu düzeltirsen süper olur