.ultrAslan. Orjinal Mesajı Yazan: DiMuratti valla bence tam iyi. abine karsimi geliyosun :mad: :mad: :D
DiMuratti Orjinal Mesajı Yazan: 'Adriano' abine karsimi geliyosun :mad: :mad: :D sanane kardeeeeyyssim benim formam bu :D:D:D:D:D