DiMuratti ok logolari indirdim formayi 3L haline getirdim bakalim begenicekmisiniz ve icinizden birisi muratio@hotmail.com adresine dogru template gonderebilirmi:D bende tek 2 template var
Black God Orjinal Mesajı Yazan: DiMuratti ok logolari indirdim formayi 3L haline getirdim bakalim begenicekmisiniz ve icinizden birisi muratio@hotmail.com adresine dogru template gonderebilirmi:D bende tek 2 template var Dosya merkezinde benim logo - template ve sponsor paketim var indir onu boyutu büyük 20 küsür mb aama aradığın bütün pes templateleri mevcut onda bu arada fifanın ne kadar gereksiz bi oyun olduğunu anlayıp pes e geçmeni takdir ettim sende doğru yolu bulmuşsun
ZoRo **onun kalibi oluyor o kalip ile bir kac islem yapiyosun photoshop da ondan sonra bu hale geliyor " safak88 "**
DiMuratti yaw bu parlatmak deil 3L bu 3 Template koyucaksin sonra ayri ayri ayarlari var simdi bi sitede tam olarak anlatiliyo ama reklam olur vermiyim. ve su an forma yapamiyorum cunku dun format attim photoshop kurulu deil.
oydemir Afferim ufaklık helal iyi işler çıkarıyon tebrikler başarilarinin devamını dilerim accık da FB için yap darilirim sona bahh :)