Mc.Speedy murat bide kardeşim trabzon armasının stroke efekti altın rengine benzer olması gerekli idi sanırım ....
Amcaoglu ben en çok logo nasıl dalgalı yapılıyo onu merak ediyorum blendingi mlutiply mi yapıcasss?hem nerden buldun cola turka kare logosunu bana da gönderebilir misin?
Black God Orjinal Mesajı Yazan: DiMuratti buda belki senin gozunde daha iyidir: forma kollarındaki anatomi hakkında baya zaafın var bak pes te iki kolda aynı şekilde durmaz logolar bak sağ koldaki büyük olan colaturka logosunun yeri ve şekli doğru ama soldaki büyükj olan yanlış bak sağdaki logoyu rotat canvas seçeneğinin altında vertial olarak yani dikey çevir diyo ona tıkla yazı tersten okunur hale gelcek işte o sol koldaki büyük cola turka sonra onun size ını nufalt şekli bozmadan ve horizontal olarak çevir ve soldaki ufak colaturkanın yerine koy sonra o logoyu vertcial olaral çevir ve sağdaki ufak cola turkanın yerine koy dicem de sen hepsini aynı boyutta çizmişsin ne desem bilmemki
.ultrAslan. valla yumurcak bunu senden beklemezdim Bjk logosu,colaturka,umbro logosu patenlerin altinda kalmis yoksa cok güzel forma olacakmis umbroya bi baksana:(
DiMuratti logolar halen eskisi gibi avea larda bu formalari baya zaman gecti yapali, yorumlar? Besiktas beyaz forma 1: beyaz forma 2: Besiktas siyah forma 1: siyah forma 2:
molotow beşiktaş formaları çok güzel olmuş..ama parçalı ilk yaptığın formayı beyaz şort ile giydi beşiktaş..simsiyah forma+siyah şort konç çok güzel
molotow Orjinal Mesajı Yazan: DiMuratti uzun zamandan sonra kollardaki avea lari daha duzeltmedim ama: bu formayı bide beyaz şort ile eklesen iyi olur..