Orjinal Mesajı Yazan: 'ben öle seylerle ugrasmam disari cikarsam daha cok namaz kilmaya giderim kariyla kizla ugrasmam :drooling:
maşallah,hayatın anlamını kavrayabilmişsin sonunda,bunun için kimbilir kaç geceler boyu düşündün karanlıklarda.
Allah fenalığı ve azgınlığı yasaklar,o düşünüp tutasınız diye size öğüt veriyor
özenin arkadaşınıza..