KalkVeSavas % 94 çıktım,kendimden utanıyorum :) bu arada kadın ı seçtim cinsiyetten,% 0 çıkartmayı başardım.
SoniC Orjinal Mesajı Yazan: KalkVeSavaş % 94 çıktım,kendimden utanıyorum :) bu arada kadın ı seçtim cinsiyetten,% 0 çıkartmayı başardım. aynı şeyleri ben yaptım. 94 aldım :D kadını seçip 0% yapmayı başardım :D
TheMouzy Orjinal Mesajı Yazan: KalkVeSavaş % 94 çıktım,kendimden utanıyorum :) bu arada kadın ı seçtim cinsiyetten,% 0 çıkartmayı başardım. abey bende %94
RubenMartin abi yapmayın herkes bakir mi burda??? benim 27 çıktıda.. Okudukça kendimi kötü hissettim.
cracks Orjinal Mesajı Yazan: Kokane :meksika: Oley... 55... Cennetlik :meksika: muaahhahaah akşam akşam :D bu arada ben 86aldım
KalkVeSavas Orjinal Mesajı Yazan: RubenMartin abi yapmayın herkes bakir mi burda??? benim 27 çıktıda.. Okudukça kendimi kötü hissettim. senin yaşın büyük,99 çıkacak değilsin,27 çıkmadıysan kendini dine vermişsin demektir . :D