Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko
Evet burda da söylerler ya niye hep derler bunu bu sözün bi özelliğimi var ki
bu konu hakkında sözümü yazıyorum ve konuya açıklık getiriorm... bu söz hz. ömer in halifeliğinden beri tüm cuma namazlarında söylenir çünkü:
o dönemler cahiliyye devrinden yeni çıkılmış ve peygamber efendimiz öleli daha 10 yıl olmamasına karşın dinden dönenler olmuştur. yeniden insanlar zina yapmaya başlayınca emirülmüminin(müminlerin emiri) cuma namazlarına gelenlere bunu söylemiştir.