CarlosSantana Orjinal Mesajı Yazan: Nowitzki 41 beyler ya sohbet etmek yerine bence video upload etmeye devam edelim özellikle arsenal maçı varsa(kaliteli) çok hora geçer.Bence böle daha güsel olur diğerlerini indirdim hepsi güsel.Tüylerim kalktıııııııı... hocam işte hem sohbet ediyoruz eski günleri yad ediyoruz hem de golleri upload eden arkadaşlar sayesinde golleri izliyoruz ;)
CarlosSantana beyler eski oyuncumuz marcio'nun gol attığı maç hatırlıyo musunuz? ben hatırlayamadım ama gol sevincini hatırlıyorum adam Uefa Kupası finalinde yedekler arasındaydı avrupa'da attığı gol hatırlamıyorum ligde zaten kesin atmıştır!!!
cracks Orjinal Mesajı Yazan: CarlosSantana beyler eski oyuncumuz marcio'nun gol attığı maç hatırlıyo musunuz? ben hatırlayamadım ama gol sevincini hatırlıyorum adam Uefa Kupası finalinde yedekler arasındaydı avrupa'da attığı gol hatırlamıyorum ligde zaten kesin atmıştır!!! bitane hatırlıyorum.bursa spora atmıştı...
*{Bå®ô$_1905}* Marcio inanılmaz yararsız bir adamdı... Uefa Kupası'nı aldığımız kadroda nasıl oldu da o da vardı şaşırıyorum :) Avrupa'da gol attığını ben de hatırlamıyorum ama ligde attı 3-5 tane...
Geyiq Team Orjinal Mesajı Yazan: CarlosSantana beyler eski oyuncumuz marcio'nun gol attığı maç hatırlıyo musunuz? ben hatırlayamadım ama gol sevincini hatırlıyorum adam Uefa Kupası finalinde yedekler arasındaydı avrupa'da attığı gol hatırlamıyorum ligde zaten kesin atmıştır!!! ben bi tane hatırlıyorum adam son dakkada havada voleyle atmıştı yenmiştk
CarlosSantana Orjinal Mesajı Yazan: nikeman_1905 ben bi tane hatırlıyorum adam son dakkada havada voleyle atmıştı yenmiştk hayret!! :) marcio'yu aşan bi hareket :D:D
Engin-gs Diyarbakırspor'u ASY'de 5-0 yeniyoruz ve büyük kaptan orta sahadan frikikle ağları sarsıyor ;) :applause:
cracks Orjinal Mesajı Yazan: Engin-gs Diyarbakırspor'u ASY'de 5-0 yeniyoruz ve büyük kaptan orta sahadan frikikle ağları sarsıyor ;) :applause: hatırlamammı hatta spiker sahalarda ender görebilceğimiz gollerden bitanesiş demişti
*{Bå®ô$_1905}* Orjinal Mesajı Yazan: cracks hatırlamammı hatta spiker sahalarda ender görebilceğimiz gollerden bitanesiş demişti Adam haklı... Öyle bir gol kolay kolay atılamaz , kaptan boşluğu süper gördü ve vurdu şansa girmiş de olabilir ama önemli olan o görüş açısı ;)
CarlosSantana erzurumspor'u burda 7-0 yenmiştik jardel 5 hagi de 2 tane atmıştı en farklı galibiyetimizdi kaleci koraç'ı fol.oş etmiştik :D:D
*{Bå®ô$_1905}* Orjinal Mesajı Yazan: CarlosSantana erzurumspor'u burda 7-0 yenmiştik jardel 5 hagi de 2 tane atmıştı en farklı galibiyetimizdi kaleci koraç'ı fol.oş etmiştik :D:D O maç zevkliydi , son 5 sezonun en rahat maçıydı. Erzurum kalesine ne gittiyse gol oldu :cool:
Eagle-Eye Neuchatel maçlarını hatırlayanınız yok mu? Şampiyon Kulüpler Kupası'ydı o zamanlar 3-0'ın rövanşında 5-0 muhteşem maç, muhteşem skor. 3 tane tanju 2 tane uğur ilk kez bir spikerin (Levent Özçelik) sesi o maçta kısılmıştı hala hayal meyal hatırlıyorum galatasaraylı olduğum gündür o 9 Kasım 1988.. galatasaray'ın resmi sitesinden gollerini indirebilirsiniz
Engin-gs Orjinal Mesajı Yazan: Eagle-Eye Neuchatel maçlarını hatırlayanınız yok mu? Şampiyon Kulüpler Kupası'ydı o zamanlar 3-0'ın rövanşında 5-0 muhteşem maç, muhteşem skor. 3 tane tanju 2 tane uğur ilk kez bir spikerin (Levent Özçelik) sesi o maçta kısılmıştı hala hayal meyal hatırlıyorum galatasaraylı olduğum gündür o 9 Kasım 1988.. galatasaray'ın resmi sitesinden gollerini indirebilirsiniz O zaman ben daha bebektim , sen de 4 yaşındaydın hatırlaman çok zor. Ama sonradan izledik tabi süper maçmış o ayrı bir konu :cool:
H-KaN Galatasaray Fener maci 5:1 Yendik ve 4 sene sonra 6:0 dan Kurtulduk ve Galatasarayli taraftarin alismadigi bi kupasiz zamanini bittirdik.
Eagle-Eye Orjinal Mesajı Yazan: Engin-gs O zaman ben daha bebektim , sen de 4 yaşındaydın hatırlaman çok zor. Ama sonradan izledik tabi süper maçmış o ayrı bir konu :cool: hayal meyal hatırlıyorum işte maç öğlen olduğu için işten erken çıkmıştı insanlar. babam erkenden gelmişti herkesin ağzında bir galatasaray lafı dolaşıyordu günlerce net hatırlamasam da, sonradan anlatılsa bile bilinçaltıma yerleşmiş oldu yani o gün.
Engin-gs Orjinal Mesajı Yazan: H-KaN Galatasaray Fener maci 5:1 Yendik ve 4 sene sonra 6:0 dan Kurtulduk ve Galatasarayli taraftarin alismadigi bi kupasiz zamanini bittirdik. Eski maç değil o yüzden nostaljiye girmez ama tarihimizde oynadığımız en ilginç ve süper maçlardan biri. Fener bastırdı atamadı , Mondi devleşti ve tarihi fark attık :applause: