R@PP€R Orjinal Mesajı Yazan: hizlioglu evet MİLAN MAÇINDAKİ Ü.DAVALA nın penaltısı unutulurmu ya gerçekten ne günlerdi ya keşke takımımız gene o günlere dönse :( Evet yav çok özledim o günleri yav :o :o :rolleyes: :rolleyes:
Slamdunker Çok bekleriz dicem o zmana kadar da oyuncular emekli olcak :D.Şu 1999-2000 senesindeki chelsea maçları hala gozumun onunda 0-1 5-0 flo ve zola sov yapmıştı yav üzücü ama güzel günlerimizin başlangıç vakitleriydi.
Engin-gs Burdaki maçta çok fena yenilmiştik. Önceki maçta Taffarel'in atılması yüzünden burda Mehmet Bölükbaşı kaledeyken 5-0 yenilmiştik.
cracks Orjinal Mesajı Yazan: Slamdunker Çok bekleriz dicem o zmana kadar da oyuncular emekli olcak :D.Şu 1999-2000 senesindeki chelsea maçları hala gozumun onunda 0-1 5-0 flo ve zola sov yapmıştı yav üzücü ama güzel günlerimizin başlangıç vakitleriydi. flo 3 gol atmıştı harbi unutmam o maçı
CarlosSantana boşverin beyler chelsea maçını o maç tam kabustu yaa!!! biz güzel maçlarımızı anımsayalım ;)
CarlosSantana hep bizim gollerimizi söyledik biraz da rakibin gollerini söyleyelim burdaki 3-2'lik rangers maçında dk 90+1'de van bronckhorst'un attığı frikik golü süperdi o golü nedense hiç unutamıyorum :D
cracks Orjinal Mesajı Yazan: CarlosSantana hep bizim gollerimizi söyledik biraz da rakibin gollerini söyleyelim burdaki 3-2'lik rangers maçında dk 90+1'de van bronckhorst'un attığı frikik golü süperdi o golü nedense hiç unutamıyorum :D olympiakos maçında giovanninin attıı aşırtma gol süperdi.sora bi başka adamda olympiakos maçında mondragonda 45 m den gol atmıştı.onlar harikaydı :D
CarlosSantana 35 metreden atan adam mavragennidis olması lazım o gol harbi süperdi de o maç çok da nostalji sayılmaz ya daha yeni o maç :)
cracks Orjinal Mesajı Yazan: CarlosSantana 35 metreden atan adam mavragennidis olması lazım o gol harbi süperdi de o maç çok da nostalji sayılmaz ya daha yeni o maç :) olsn yine süper oldü.
*{Bå®ô$_1905}* Orjinal Mesajı Yazan: CarlosSantana hep bizim gollerimizi söyledik biraz da rakibin gollerini söyleyelim burdaki 3-2'lik rangers maçında dk 90+1'de van bronckhorst'un attığı frikik golü süperdi o golü nedense hiç unutamıyorum :D Harika gol. Ben de o golün videosu hala duruyo. Sanırım onu indireli 3 yıla yakın zaman oldu ama bi türlü sil(e)medim... 2 günde 1 izliyorum :)
Slamdunker Hagi birde eskişehirspor a mı erzurumspor a mı ne orta sahadan frikik çekmişti öle hatırlıyorum yoksa rüyamda mı gormuştm ama tv de izledigimi hatırlıyorum
Engin-gs Orjinal Mesajı Yazan: cracks olympiakos maçında giovanninin attıı aşırtma gol süperdi. Evet , güzel goldü. Bu arada onun eskiden Barça'da oynadığını biliyor muydunuz sanırım 6 sezon önce?
cracks Orjinal Mesajı Yazan: Engin-gs Evet , güzel goldü. Bu arada onun eskiden Barça'da oynadığını biliyor muydunuz sanırım 6 sezon önce? avrupa futbolunu yaklaşık 7 senedir takip ederim.bu nedenle biliodum
Nowitzki 41 **beyler ya sohbet etmek yerine bence video upload etmeye devam edelim özellikle arsenal maçı varsa(kaliteli) çok hora geçer.Bence böle daha güsel olur diğerlerini indirdim hepsi güsel.Tüylerim kalktıııııııı...**
Marty BU">http://rapidshare.de/files/3595270/Herta_____Tugay_.mpeg.html>BUGOLÜ ÇOK SEVDİĞİM İÇİN KOYDUM ÖZL. SEVİNC HARİKA
Shevchenko **Ya Galatasaray'ın Ali Sami Yen'de Hagi'li Jardel'li kadrosuyla Milan'ı 2-0 mağlup ettiği maç Hagi o zaman fazla iyi kaleci olmayan şimdi dünyanın en iyi kalecileri arasında olan Dida'ya attığı gol**
legendeleven Orjinal Mesajı Yazan: legendeleven bütün golleri bi arada toplama şansımız var mı? veya bi konu da bütün gollerin linkini vermeniz