*{Bå®ô$_1905}* Orjinal Mesajı Yazan: Eagle-Eye Neuchatel maçlarını hatırlayanınız yok mu? Şampiyon Kulüpler Kupası'ydı o zamanlar 3-0'ın rövanşında 5-0 muhteşem maç, muhteşem skor. 3 tane tanju 2 tane uğur ilk kez bir spikerin (Levent Özçelik) sesi o maçta kısılmıştı hala hayal meyal hatırlıyorum galatasaraylı olduğum gündür o 9 Kasım 1988.. galatasaray'ın resmi sitesinden gollerini indirebilirsiniz Valla o maç oynandığında ben daha doğmamıştım... Daha sonra tvde izledim o maç süpermiş , unutulmaz maçlarımızdan biri daha!!
CarlosSantana Orjinal Mesajı Yazan: koraykosker MANCHESTER 3-3 LÜK MAÇ ARİF 1 KUBİLAY 2 UNUTULURMU O GOLLER O MAÇ off be süper maçtı arif'in kariyerinde attığı en güzel gollerden biri o maçtaydı
*{Bå®ô$_1905}* GALATASARAYIMIZ : 3 - Yozgatspor : 0 Hagi'nin attığı güzel gollerden biri , Gökhan'ın üzerinden aşırtma!!!
Venom Orjinal Mesajı Yazan: *{Bå®ô$_1905}* Valla o maç oynandığında ben daha doğmamıştım... Daha sonra tvde izledim o maç süpermiş , unutulmaz maçlarımızdan biri daha!! aynı kaderi paylaşıyoruz vayy be neymişiz abi yaw bu golleri bi video'da toplayıp FB lilere dağıtmak lazım:D büyük kaptan'ın golünü upload edecek yok mu yaw diyarbakır'a attığı
tramp_1905 arifin manchester a ve bulentin de ortasahadan attıgı gol war beklein uploada baslıcam az sonra
tramp_1905 http://rapidshare.de/files/2027741/Arif_Erdem_Galatasaray_-_Manchester_United.mpg.html İşte budur link