Orjinal Mesajı Yazan: 'ben senin dediklerinden bise anlamadim imza diye bisey yazdigini görmüyom
abi kadılar hani osmanlılarda vardı ya.kadı heh onlar.günümüzdeki yargıçlar.hergün imza atarlar.kadı(-)nın hergün (buarada bişeye daha açıklık getiriim) erkeklerin (yıl=sene) senede bi defa yaptıkları şey nedir
SONUÇ:
KADI-NIN HERGÜN ERKEKLERİN SENEDE(SENET MANASINDA KULLANILIO GALİBA) Bİ DEFA YAPTIKLARI ŞEY NEDİR
NEDİR? İMZA...BU SORUYU DAHA ÖNCE SORULMUŞTU BANA VE YAKLAŞIK 1 HAFTA SONUNDA CVBI VERMİŞTİM :D