Orjinal Mesajı Yazan: cracks
ya kadınla alakası yok zaten...ben onu demek istiom ."kadı-nın".
Olayın içinde bildiimiz 90-60-90 tabirinde veya ölçüleri deişik bi kadın yok.
Bi de anlatabilsem ne kadar güzel olcak diyorum ki bende tamam bildiğimiz dişi varlık "kadın"la alakası yok... Bilmecedeki, eski zamanın hakimi/savcısı "Kadı" (Senin demene göre)... Senin cevaba göre "kadı" hergün imza atar ama erkek senede bir kez imza atar... Ama çelişki şudur "Kadı" aynı zamanda bir erkek olduğu için; 2. grup olan erkek grubuna da girer... Yani aynı kişi "Kadı" olduğu için senede hergün yapar, aynı zamanda "Erkek" olduğu için senede "1" kez yapar... Anladın mı şimdi?