3.0'Da
1- her oyuncunun kramponu total 90 III olmasın, daha doğrusu herkesin kramponu aynı olmasın, en azından simsiyah olsun...
2- ben türkçe spiker kusursuz olmadığı sürece türkçe spiker falan istemiyorum( top 30 metre yukardan gidiyor az farkla çıktı diyor vs..vs..). Yani tükrçe spiker koyulmasın, siteyen ek olarak indirsin.
**3- LİG 20 TAKIMLIK, FAKAT TÜRKİYE LİGİ 18 TAKIMLIK, YANİ İTALYA LİGİ ÜZERİNE KURMAMALIYDINIZ... VE İTALYA OYUNUN BAŞINDA LİSANSLI LİG OLDUĞU İÇİN OYUN İÇİNDE NE NUMARA TİPLERİNİ NE DE RENKLERİNİ DEĞİŞTİREİBLİYORUZ, BEYAZ FORMA ÜZERİNE BEYAZ YAZI FALAN VAR. LÜTFEN BUNU KESİNLİKLE ÇÖZÜN.**
4-İnönü Stadı'nı kaldırırsanız iyi olur çünkü hiç benzemiyor, isteyen en çok benzettiği stadı BJK'nin kendi stadı oalrak değiştirir. Aynı şey GS yani Samiyen için de geçerli. (Emeğinize saygı duyuyorum fkat böyle olması iyi olur.) Şükrü Saraçoğlunda yedek klbüelerinde 6-0 yazıyor ve çok saçma, ya sarı lacivert yapsaydınız ya da yapı kredi yazıyordu normlde, öyle yapsaydınız.
5-Yeni transferlerin, kadroların, numaraların hepsini gerçeğe uygun hale getirin.
**6-Her golden sonra niye Fenerbahçe'nin golsonrası çalıyor??? niye gsnin veya bjknin ki değil??????????gol sornası müzik kalkmalı...**
7-Bunlar hariç herşey çok güzel. Ama lütfen yazdıklarımı dikkate alın.