Bakın beyler kimse alınmasın istiklal marşı olcak stadı yıkan taraftar seside olcak ve bizzat ben yapcam ankette ezici bi üstünlük böyle istemiş bende , makaay da böle istiyoruz aslında spocket ve connectten başka herkez böle istiyo :D
Şimdi olası laflara cevaplar
MUHALEFET - Ben real madrid - juventus maçı yaparken istiklal marşımı dinlicem
MUHALEFETE CEVAP - ben niye konya - bursa maçı yaparken cl marşı dinlicem yada türkiye - yunanistan maçı yaparken nie cl marşı dinlicem , konya ve bursa clyemi katılmış ?
MUHALEFET - Taraftar sesleri kısık olmalı bi süre sonra sıkılıyo insan
MUHALEFETE CEVAP - Burası ingiltere mi öle kısık taraftar sesleri ne o öle ,
:drapeau::drapeau:
maçta spiker sesi bile taraftar sesinden duyulmayacak taraftar 90 dakka susmayacak burası türkiye burdan çıkış yok