Orjinal Mesajı Yazan: Sakin1NR
hedache türk takimlarin gücsüz olunca oynadigin süper lig sana zevk veriyor mu? her mac 5-6 atmak 1 sezon boyunca sadece 3-4 gol yemek senin hosuna gidiyor mu?
bence weturka 03 sirf türk takimlari baz alinarak yapilmali.. yani genel olarak belli güclerde hepsi ayni sekilde güclendirilmeli.. yoksa ayni fifaya benziyor ha oyun zevki yok ha oynanabilirlik yok!..
cok dogru soyluyorsun, ama ben her mac 5-6 gol atip sezon boyunca 3-4 gol yedigimi soylemedim. tabii ki zevk vermez o sekilde. nasil oynadigina bakar. ben 2. ligden zor cikacagim cikarsam, su an ikinci sezonum 2. ligde. istanbulsporu aldim ben, digerleri gibi 4 buyukleri degil. ayrica master lig orijinal oyuncu ayarlariyla basladim. (isimleri ve tiplerini editledim, cogunu turk yaptim bu gercek olmayan master lig oyuncularinin, kendimi falan koydum, guclerini %95 ayni tuttum) ayrica transferde kendime belli kurallar koydum ki, ne kadar para kazanirsam kazanayim hic bir zaman super adamlar alamiycam. sampiyonlar ligine takviye icin en cok 2 yabanci oyuncu (ve turkiyeden hic turk transfer edemiyorum) hakki verdim kendime. oyle oynayinca zevki cikiyo oyunun, genel lig siralamasi gercekci olurken kendim de ne kadar kastirabilirsem oluyorum.