Valla Hasan Mustan'a laf söyleyen çarpılır. Arkadaş bugüne kadar kimsenin yapamadığı, yapılamaz dediği şeyi o kadar emek vererek yaptı. Sesinin mükemmelliği kadar takdir ettiğim bir diğer özelliği de sinirlerinin çok sağlam olması. Bu kadar saçma eleştirilere rağmen seviyesini yitirmiyor helal olsun valla, ben olsam köpürürdüm çoktan :)
Bu arada arkadaşlar, Ş.Saracoğlu'ndaki gökyüzünün kırmızı olma olayını hallettim. Yapacağınız şey Graphic Studio'da stadın kodu olan 20 numaralı statta, stw20nf_base.bin dosyasındaki kırmızı resimi herhangi bir stattaki siyah resimle değiştirmek.
Ancak Kayseri Erciyesspor olayını hala çözemedim. Bu konuda bir çalışma var mı?
Ayrıca takımların seyirci renkleri ve takım renklerini düzeltmeme rağmen, friendly maçta seyirciler düzgün, ama lig yaparken İtalya ligi takım renklerinde. Örneğin FB taraftarlarının hepsi kırmızı giymiş. Bunu nasıl çözebiliriz?