Bence Pes5 te şunlar olsa süper olurdu.
1) Derbi maçları ( Misal lig yapıyorsun ilk sıradaki ile 2.sıradaki maç yapıyor.) İlk sıradaki deplasmanda ve öne geçiyor sahaya taraftarlar atlasın...Olay çıksın
2) Fifa2006 daki gibi futbolcu çizgi dışına çıkabilsin
3) Yeni hareketler eklensin ve klavyede düşünülsün gamepad'e göre yapılıyor herşey!
4) Futbolcu hakeme itiraz edebilsin!ve bunu biz yönetelim,gerekirse küfür etme tuşu olsun küfür edelim hakem atsın oyundan(ve maç sertleşsin)
5) Bol gollu maçlarda rakip sahadan çekilsin.(Her rakip çekilmesin ayarlarda atıyorum brezilya gurur kısmı olsun :P 99 türkiye çekilsin :P )
ve bla...bla...
6) Hakem olabilelim.Misal sürekli maç yapmayalım hakem olma seçeneği olsun ve biz maç yönetelim...bize puanlar verilsiN???bu yıllardır aklımda war süper olur